BOOKLET
Model Shingo
Shingo Model ™ to nie tylko kolejna inicjatywa, to nowy sposób myślenia.
Doskonałość Operacyjna
Rozwijamy i rozpowszechniamy wiedzę
opracowaną przez Doktora Shigeo Shingo
Model Shingo nie jest ani nowym dodatkowym programem, ani kolejną inicjatywą do wdrożenia w firmie. Przeciwnie – wprowadza on Kluczowe Zasady Shingo, które powinny opierać się na dotychczas wdrożonych systemach oraz poprzez rozwój stosownych działań dążących do idealnych rezultatów i doskonałości operacyjnej. Niezależnie od tego, czy cele organizacji mają charakter finansowy, czy może bardziej altruistyczny, wszyscy liderzy koncentrują się na realizacji określonych celów – wzroście sprzedaży, podwyższaniu zwrotu z inwestycji, zmniejszeniu rotacji pracowników, skróceniu czasu realizacji zamówień itd. Organizacje projektują systemy z zamiarem osiągnięcia konkretnych wyników oraz wybierają narzędzia mające wspierać te systemy. W momencie, kiedy nie udaje się osiągnąć pożądanych rezultatów, organizacje często próbują ulepszyć lub zmodyfikować obecne systemy i wdrożyć nowe narzędzia w nadziei na osiągnięcie celów firmy.
NARZĘDZIA
pojedynczy element, przedmiot mający na celu realizację określonego zadania, metoda, sposób na wykonanie czegoś (np. mapa strumienia wartości VSM, pomysł na doskonalenie, plan projektu, nagroda czy newsletter dla komunikacji)
SYSTEMY
sieć ściśle ze sobą współzależnych komponentów służących realizacji określonego celu (np. realizacja planu produkcji, doskonalenie przepływu jednej sztuki, zarządzanie umiejętnościami pracowników), tylko istnienie większego sensu daje możliwość stworzenia systemu. Sens ten musi być znany i zrozumiały dla wszystkich osób go tworzących i w nim działających
REZULTATY
wymierny efekt (zarówno pozytywny jak i negatywny) wdrożenia narzędzi i systemów (np. szybsza realizacja zamówień, większe zaangażowanie pracowników, większa satysfakcja klienta)
W materiale znajdziesz
◉ Początki Dr. Shingo
◉ Elementy modelu Shingo
◉ 10 kluczowych zasad Shingo
◉ Ofertę warsztatów Shingo
3 spostrzeżenia na temat doskonałości operacyjnej
Idealne wyniki wymagają idealnych zachowań
Cel i systemy napędzają zachowanie
Zasady kształtują idealne zachowania
Podejście Shingo to nieznane wcześniej spojrzenie na istniejące lub nowe systemy w organizacji. Szkolenie dało mi wiele inspiracji do wykorzystania tego modelu w praktyce.
Katarzyna Malina
Kierownik ds. Ciągłego Doskonalenia w Strauss Coffee
Pobierz booklet i wejdź na drogę doskonałości operacyjnej
◉ Booklet jest bezpłatny. Wystarczy wypełnić formularz znajdujący się obok
◉ Materiał liczy 66 stron w formacie pdf
◉ Na wskazany w formularzu adres mailowy natychmiast wyślemy materiał
Poznaj naszego eksperta Shingo
Skontaktuj się ze mną i sprawdź, jak mogę Tobie pomóc osiągnąć doskonałość operacyjną.
PREZES ZARZĄDU 4RESULTS IREK BILIŃSKI
Nasze wydarzenia w duchu modelu Shingo
Warsztat „Shingo Discover Excellence”