VR kluczem do spójnego określenia wartości firmy

Maczfit Foods na polskim rynku istnieje od 2015 roku i jest wiodącym dostawcą cateringu dietetycznego. Na wysoką pozycję wśród diet pudełkowych zapracował sobie przede wszystkim szeroką ofertą dopasowaną do potrzeb i jakością oferowanych dań – ich różnorodnością, estetyką podania i smakiem. Firma dociera ze swoimi “pudełkami” do ponad 1800 miast w Polsce, a liczba klientów przekroczyła 350 tys. osób. 

Dziś, jako część Grupy Żabka, Maczfit zatrudnia 600 pracowników i stale się rozwija. Poza 4 siedzibami na terenie kraju dysponuje także zaawansowaną technologicznie halą produkcyjną o powierzchni prawie 3 tys. mkw.

 

Wyzwania i potrzeby

Wdrożenie nowych wartości oraz określenie zachowań zgodnych z wartościami, które będzie można wykorzystywać w codziennej pracy, procesach rekrutacyjnych, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

 

Rozwiązanie

W ramach osiągnięcia założonych celów firma 4Results zarekomendowała program rozwojowy dla ambasadorów wewnętrznych. W trakcie projektu wyłoniono 20 osób z różnych poziomów organizacji, które pracowały nad wypracowaniem wartości i wdrożeniem ich w organizacji.

Aby wyłonić zachowania, które najlepiej oddają kulturę firmy, wykorzystano symulację VR MissionOne. Gdy zostały one już określone, kolejnym krokiem było skalibrowanie ich z wartościami całej Grupy Żabka, czyli otwartością, wiarygodnością, ambicją i odpowiedzialnością. 

Kulminacyjną częścią projektu było przygotowanie wybranych osób – 7 ambasadorów – do pełnienia roli trenerów wewnętrznych odpowiedzialnych za wprowadzenie nowych zachowań w organizacji. W ramach szkolenia “Train the trainer” zadaniem uczestników było przygotowanie i omówienie scenek wideo na podstawie przykładów „z życia wziętych”, a następnie opracowanie scenariuszy spotkań z pracownikami, instrukcji, prezentacji, notatek, handoutów.

Dla pozostałych ambasadorów przygotowano osobną ścieżkę rozwojową, zgodną z przyjętymi wartościami. 

Agnieszka Rynkowska i Eliza Markowicz – trenerki, które prowadziły projekt, były świetnie przygotowane od strony merytorycznej, jak i praktycznej oraz bardzo zaangażowane w cały proces rozwojowy.

Z pełnym przekonaniem polecam 4Results jako partnera świadczącego usługi szkoleniowe na najwyższym poziomie.

Anna Chylewska

Rezultat

Określenie wartości firmy wzmacniających kulturę organizacyjną.

Spójna komunikacja misji i wizji firmy wewnątrz i na zewnątrz .

Ugruntowanie wiedzy i zdobycie praktycznych wskazówek przez ambasadorów.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ