👉 Realizacja planowania operacji i sprzedaży wymaga zaangażowania pracowników wielu działów, co wpływa na poprawę komunikacji i przyczynia się do wzrostu odpowiedzialności za: jakość prognoz, planów sprzedaży czy zobowiązań produkcji i zakupów.
👉 Proces ten stanowi duże wyzwanie dla organizacji, dlatego często jego trafność jest niska, co w konsekwencji prowadzi do częstej zmiany planu sprzedaży.
👉 Czy to wina braku surowców, mocy produkcyjnych, decyzyjności kadry menadżerskiej, a może problemów z komunikacją?
👉 Zastanów się czy Twoja firma planuje sprzedaż i jakie czynniki bierze pod uwagę przy jej konstruowaniu? Kto jest zaangażowany w ten proces? Na jaki horyzont czasowy jest planowana sprzedaż?
👉 Zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety składającej się z 14 pytań dotyczących planowania sprzedaży. Wypełnienie ankiety zajmie Ci maksymalnie 7-10 minut.
👉 Jeśli chcesz poznać wyzwania przed jakimi stoją inne organizacje w kontekście sprzedaży, zaraz po zakończeniu badania prześlemy Ci INDYWIDUALNY RAPORT, w którym otrzymasz podsumowanie wyników wraz z opiniami ekspertów i rekomendowanymi rozwiązaniami.