Iglotex: TPM – czyli jak poprawić efektywność linii produkcyjnych?

Klient

Grupa kapitałowa Iglotex to największy w Polsce producent mrożonek, posiadający największą sieć dystrybucyjną. W ofercie firmy znajdują się produkty mrożone, chłodzone i suche. Iglotex jest właścicielem marek Proste Historie adresowanych do konsumentów indywidualnych oraz Iglotex Professional i Bistro Horeca dedykowanych firmom z sektora gastronomicznego. Firma eksportuje swoje produkty do blisko 30 krajów świata, w tym m.in. do Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Kolumbii i Meksyku. Produkcja Iglotexu realizowana jest w Polsce w czterech zakładach produkcyjnych.

Wyzwanie:

Iglotex stał przed wyzwaniem związanym z poprawą efektywności linii produkcyjnych oraz rozwojem kultury ciągłego doskonalenia wśród wszystkich pracowników operacyjnych. Kluczowym warunkiem było zbudowanie modelu rozwoju pracowników na szczeblach liderskich i operacyjnych, który przyczyniłyby się do poprawy bezpieczeństwa pracy, jakości, a finalnie poprawy produktywności, mając przynieść realne efekty w redukcji technicznego kosztu wytworzenia.

Pobierz case study w pdf

Zobacz wideo z wdrożenia:

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ