Wdrożenie globalnej zmiany zarządzania w polskim oddziale firmy

ING Bank Śląski rozpoczął działalność jako Bank Śląski w Katowicach w 1989 r. W 1991 r. został przekształcony z banku państwowego w spółkę akcyjną ze 100% udziałem Skarbu Państwa. We wrześniu 2001 r. już jako członek Grupy ING zmienia nazwę na ING Bank Śląski S.A.  Aktualnie posiada ponad 200 placówek stacjonarnych i ponad 4.000 bankomatów. ING zatrudnia w Polsce ponad 8 tys. pracowników.

Wyzwania i potrzeby:

Główna potrzeba organizacji to zmiana kultury w kierunku silniejszej orientacji na cele, rozwój, otwartość na nowe sposoby realizacji wyzwań.
Decyzja o zmianie funkcjonowania organizacji zapadła globalnie, zadaniem 4Resuts było wdrożenie projektu w Polsce.

Projekt

Projekt był oparty o nowy sposób stawiania celów, nowy sposób angażowania pracowników w ich realizację. W czasie 1 roku były 3 etapy procesu
rozwojowego:
• Ambitne stawianie celów – listopad
• Monitorowanie i Feedback – maj
• Rozliczanie celów i stawianie kolejnych
– październik

Poszczególne warsztaty były prowadzone metodą dramy przez dwóch trenerów/aktorów 4Results i obejmował blisko 100 liderów całej organizacji.
Projekt był realizowany we współpracy z brytyjską firmą Steps Drama.

Rezultaty

Każdy pracownik banku miał postawione  cele w nowy sposób z uwzględnieniem nowych obszarów wymagających rozwoju, podjęcia nowych
wyzwań.

Potrzebujesz więcej informacji o tym projekcie? Napisz do nas: slawek.blaszczak@4results.pl, albo skontaktuj się PRZEZ FORMULARZ

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ