[rev_slider slidertitle=”Slider OPT 12 1″ alias=”slider-opt-12-1″]

[rev_slider slidertitle=”Slider OPT 11″ alias=”slider-opt-11″]

Analiza i optymalizacja procesów biznesowych

Komu Rekomendujemy Projekty Wykorzystujące Podejście Procesowe?

Optymalizacja procesów biznesowych stworzona jest dla organizacji świadczących usługi, których model biznesowy bazuje na procesach angażujących w znacznym stopniu ludzi – pracowników, kontrahentów i klientów.

Analiza procesów jest skierowana dla firm, w których pracownicy wykonują wiele powtarzalnych operacji, a metody ich realizacji mają bezpośredni wpływ na koszty operacyjne.

Optymalizacja procesów biznesowych polecana jest przedsiębiorstwom, które kładą szczególny nacisk na budowanie relacji z klientami, m.in. poprzez świadczenie najwyższej jakości obsługi na każdym etapie współpracy.

ZARZĄDZANIE PROCESAMII PROJEKTAMI W USŁUGACH

Monika Sieniawska, Partner w 4Results

Monika Sieniawska, Partner w 4Results

Zarządzanie i optymalizacja procesów biznesowych przedsiębiorstwie jest dla Ciebie jeżeli chcesz:
Skrócić czas obsługi procesów

… gdy czas realizacji procesu jest kluczowym elementem przewagi konkurencyjnej, a dla Ciebie oznacza ograniczenie kosztów.

Zwiększyć produktywność pracowników w biurze

… gdy ciągle przybywa operacji, które należy obsłużyć przy tych samych zasobach, a przeciążeni ludzie nie wyrabiają się z zadaniami.

Mieć większy wpływ na satysfakcję klientów

… gdy lepsza kontrola nad procesem dostarczania usług ma wpływ na opinie o Twojej firmie oraz zadowolenie odbiorców.

Zredukować koszty operacyjne

… gdy niska efektywność obniża Twoją rentowność.

Analiza procesów i optymalizacja sprzedaży pozwolą Ci zyskać przewagę konkurencyjną, zwiększyć satysfakcję klientów oraz osiągnąć wyższe wyniki finansowe, wdrażając skuteczne strategie zarządzania.

Jeśli analiza i optymalizacja procesów biznesowych firmy jest tym, czego potrzebujesz, zgłoś się do nas!
CO ROBIMY W RAMACH WDROŻEŃ:

Zarządzanieprocesami:

Analiza procesów oraz ich modelowanie w celu ograniczenia ich kosztów.

Optymalizacja procesów biznesowych / zarządzanie procesami biznesowymi

Budujemy architekturę procesów jako model działania organizacji.

Rozwijamy kompetencje pracowników na każdym etapie cyklu zarządzania procesem:

Określenie wymagań, analiza procesów biznesowych, rekomendacje, aż po wdrożenie, ustalenie narzędzi monitorujących i doskonalenie w systemie ciągłym.

Budujemy świadomość procesową pracowników w całej organizacji.

Edukujemy właścicieli procesów i zespoły procesowe.

Rozwiązujemy problemy na styku funkcji:

Wykorzystujemy Lean Management, Six Sigma oraz narzędzia Design Thinking do optymalizacji procesów usługowych i optymalizacji sprzedaży.

Diagnozujemy poziom dojrzałości procesowej.

Diagnozujemy poziom dojrzałości kultury Lean.

Dobieramy najlepsze z dostępnych podejście projektowe – od metod tradycyjnych po zwinne.

Rozwijamy kompetencje pracowników dla wybranych metod projektowych.

Budujemy system wartości wymagany w pracy projektowej .

Angażujemy pracowników w pracę w metodzie projektowej i pogłębiamy świadomość w całej organizacji.

Zwiększamy sprawność projektową pracowników

poprzez warsztaty, mentoring, coaching,szkolenia w zakresie praktyk, ról i narzędzi, diagnozowanie źródeł konfliktów interesów,
rozwiązywanie bieżących problemów.

CO ROBIMY W RAMACH WDROŻEŃ:

Zarządzanieprojektami:

Nasi klienci czerpią korzyści z optymalizacji procesów:
Klienci o współpracy z 4Results:

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do naszego newslettera