[rev_slider slidertitle=”Slider OPT 12 1″ alias=”slider-opt-12-1″]
[rev_slider slidertitle=”Slider OPT 11″ alias=”slider-opt-11″]
Analiza i optymalizacja procesów biznesowych
Komu Rekomendujemy Projekty Wykorzystujące Podejście Procesowe?
Optymalizacja procesów biznesowych stworzona jest dla organizacji świadczących usługi, których model biznesowy bazuje na procesach angażujących w znacznym stopniu ludzi – pracowników, kontrahentów i klientów.
Analiza procesów jest skierowana dla firm, w których pracownicy wykonują wiele powtarzalnych operacji, a metody ich realizacji mają bezpośredni wpływ na koszty operacyjne.
Optymalizacja procesów biznesowych polecana jest przedsiębiorstwom, które kładą szczególny nacisk na budowanie relacji z klientami, m.in. poprzez świadczenie najwyższej jakości obsługi na każdym etapie współpracy.
ZARZĄDZANIE PROCESAMII PROJEKTAMI W USŁUGACH
Propagujemy podejście procesowe dla zapewnienia Klientom możliwości zarządzania doświadczeniami klientów (Customer Experience i Customer Journey), które budują się przy każdym kontakcie z firmą i marką – od powstania potrzeby po obsługę po zakupie.
Monika Sieniawska, Partner w 4Results
Monika Sieniawska, Partner w 4Results
Zarządzanie i optymalizacja procesów biznesowych przedsiębiorstwie jest dla Ciebie jeżeli chcesz:
Analiza procesów i optymalizacja sprzedaży pozwolą Ci zyskać przewagę konkurencyjną, zwiększyć satysfakcję klientów oraz osiągnąć wyższe wyniki finansowe, wdrażając skuteczne strategie zarządzania.
Jeśli analiza i optymalizacja procesów biznesowych firmy jest tym, czego potrzebujesz, zgłoś się do nas!
CO ROBIMY W RAMACH WDROŻEŃ:
Zarządzanieprocesami:
Analiza procesów oraz ich modelowanie w celu ograniczenia ich kosztów.
Optymalizacja procesów biznesowych / zarządzanie procesami biznesowymi
Budujemy architekturę procesów jako model działania organizacji.
Rozwijamy kompetencje pracowników na każdym etapie cyklu zarządzania procesem:
Określenie wymagań, analiza procesów biznesowych, rekomendacje, aż po wdrożenie, ustalenie narzędzi monitorujących i doskonalenie w systemie ciągłym.
Budujemy świadomość procesową pracowników w całej organizacji.
Edukujemy właścicieli procesów i zespoły procesowe.
Rozwiązujemy problemy na styku funkcji:
Wykorzystujemy Lean Management, Six Sigma oraz narzędzia Design Thinking do optymalizacji procesów usługowych i optymalizacji sprzedaży.
Diagnozujemy poziom dojrzałości procesowej.
Diagnozujemy poziom dojrzałości kultury Lean.
Dobieramy najlepsze z dostępnych podejście projektowe – od metod tradycyjnych po zwinne.
Rozwijamy kompetencje pracowników dla wybranych metod projektowych.
Budujemy system wartości wymagany w pracy projektowej .
Angażujemy pracowników w pracę w metodzie projektowej i pogłębiamy świadomość w całej organizacji.
Zwiększamy sprawność projektową pracowników
poprzez warsztaty, mentoring, coaching,szkolenia w zakresie praktyk, ról i narzędzi, diagnozowanie źródeł konfliktów interesów,
rozwiązywanie bieżących problemów.
CO ROBIMY W RAMACH WDROŻEŃ:
Zarządzanieprojektami:
Nasi klienci czerpią korzyści z optymalizacji procesów:
Klienci o współpracy z 4Results:
Bądź na bieżąco!
Zapisz się do naszego newslettera