Strategie marketingowe i korporacyjne

Zajmuję się strategiami marketingowymi i korporacyjnymi, zarządzam projektami transformacji cyfrowej i analitycznej.

Z pasją buduję doskonałość operacyjną u klientów

Kieruję zespołem konsultantów 4Results specjalizujących się w optymalizacji i doskonaleniu działalności biznesowej klientów. Kaizen -> Everybody, Everyday, Everywhere.

Arkadiusz Andrzejewski

KONSULTANT

Jestem doświadczonym managerem i doradcą biznesowym. Posiadam ponad 20 letnie doświadczenie managerskie w obszarach telco/high-tech oraz konsultingu zarówno w Polsce jak i za granicą (Europa, LATAM, Afryka). Pracowałem m.in. w KPMG i Grupie Orange.

Specjalizuję się w budowaniu strategii, analitycznym wsparciu decyzji biznesowych oraz automatyzacji wsparcia procesów biznesowych. Fascynuje mnie technologia, która pozwala zarządzać wiedzą o klientach i wspomaga ich obsługę (narzędzia BI, CRM, CEM, BigData, AI, IoT).

Promuję łączenie potrzeb biznesowych korporacji z innowacyjnością start-upów. Aktywnie współpracuję z funduszami VC i start-up’ami na rynku europejskim. Jako praktyk biznesowy szczególną uwagę poświęcam technikom zarządzania projektami (agile/scrum, waterfall, kanaban) oraz zarządzaniu zmianą (z uwzględnieniem aspektów ludzkich, jak budowanie kompetencji, zarządzanie różnorodnością profili i kultur). Wielokrotnie zarządzałem wielonarodowymi zespołami oraz procesami łączenia firm i departamentów, gdzie czynnik ludzki był nadrzędny w zarządzeniu zmianą i zbudowaniu efektywnej organizacji. Dodatkowo promuję transformację cyfrową i omnichanel w obsłudze klienta oraz „mobile first” w komunikacji marketingowej.