„Największym sukcesem na świecie, jest taki, który odmienia życie innych ludzi”.
David R. Hawkins
Budowanie i wdrażanie strategii HR w celu osiągania sukcesów biznesowych
Beata Ducin
KONSULTANT / INTERIM MANAGER
Jestem managerem z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze HR. Byłam odpowiedzialna za kształtowanie oraz wdrażanie nowoczesnej i efektywnej polityki personalnej w polskich Grupach Kapitałowych sektora produkcyjnego w branżach: budowlanej, chemicznej, automotive i metalowej o zasięgu międzynarodowym, z poziomem zatrudnienia od 50 do 10 000 pracowników. Pełniłam funkcje dyrektora personalnego, dyrektora HR grup kapitałowych, dyrektora zarządzającego.
Posiadam rozległą wiedzę w obszarze zarządzania kadrami zarówno w obszarze tzw. twardym, jak i miękkim.
Na swoim koncie wraz z zespołami, z którymi miałam zaszczyt pracować, mam liczne sukcesy związane z procesami:
- integracji funkcji personalnej,
- restrukturyzacji procesowej i osobowej,
- optymalizacji kosztów zatrudnienia,
- wdrażania skutecznych programów motywacyjnych,
- wdrażania licznych programów rozwojowych dla wszystkich grup pracowniczych,
- budowania konstruktywnego dialogu z organizacjami związkowymi,
- implementacji narzędzi wspierających zarządzanie HR.
Jestem leaderem, coachem, sukces mierzę efektywnością oraz skutecznością procesów HR przynoszącą wzrost wartości organizacji. Sprawnie buduję zaangażowane zespoły, działam bezpośrednio z Zarządami, Właścicielami Spółek w celu dostarczenia usług na najwyższym poziomie.