Zarządzanie Marketingiem
i Sprzedażą

Znajdźmy odpowiedź na podstawowe pytanie: jak skutecznie i efektywnie dotrzeć do Twoich Klientów?

Krzysztof Tomczyk

KONSULTANT

Pracuję z Klientami 4Results nad poprawą umiejętności sprzedażowych i budowaniem strategii sprzedaży. Jestem managerem wyższego szczebla z dogłębną znajomością sektora FMCG i doświadczeniem w pracy w środowisku międzynarodowym. Łączę praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania ludźmi i biznesem, z umiejętnością inspirującego przekazywania tej wiedzy. Jestem doświadczonym Project Managerem oraz facylitatorem szkoleń i wykładów funkcyjnych (Account Management, Negocjacje) oraz z obszaru zarządzania zespołami.

Ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobywałem na stanowiskach kierowniczych w British American Tobacco Polska, od Key Account Managera przez Dyrektora Handlu Hurtowego na Kraj po Dyrektora Handlu Zorganizowanego odpowiedzialnego za współpracę z sieciami handlowymi w Polsce. Pracowałem również na stanowisku Konsultanta na europejskich rynkach BAT oraz Sales Directora w Mead Johnson Nutrition i Krosno S.A. Specjalizuję się w kwestionowania status quo, przekazywaniu praktycznej wiedzy, inspirowaniu, coachingu i rozwoju ludzi oraz zespołów, tworzeniu strategii i taktyk biznesowych, tworzeniu (oraz upraszczaniu) procesów, prowadzeniu projektów (zgodnie z metodologią Prince II), tworzeniu warunków handlowych, złożonych negocjacjach handlowych, projektach Category Management oraz działaniach in-storowych (Trade Marketingu). Ukończyłem Ekonomię o specjalności Marketing.

Prowadziłem projekty, programy szkoleniowe i rozwojowe m.in. dla: British American Tobacco, Danone, Storck, Nestle Waters, Krosno S.A., Cosmedica, Eden Springs, Hochland, Trodat, Ciech S.A. – ZCh Organika-Sarzyna, Iglotex, Ministerstwa finansów RP, McHayes and Steward Group, Pandora, Północna Grupa Narzędziowa, TBM Snacks, Fresh World International.