Warsztat Planowanie S&OP, czyli komunikacja komunikacja komunikacja
👉 Zwiększenie satysfakcji Klientów, redukcja zapasów, wzrost rentowności, zwiększenie przewidywalności prognoz, stabilny wzrost firmy – czy myślisz o podobnych efektach w swojej organizacji?
👉 Kluczem jest wdrożenie procesu S&OP (Sales & Operations Planning), czyli Planowania sprzedaży i operacji. Pomimo swojego słusznego wieku w dalszym ciągu dla wielu organizacji jest odkryciem. Ale można mieć wrażenie, że właśnie przeżywa swój renesans. Też tak uważasz?
👉 Jeśli TAK, to zapraszamy Cię na to dwudniowe wydarzenie, podczas którego pokażemy – jak opanować ilościowe i jakościowe metody tworzenia planów operacji i sprzedaży.
👉 Dla kogo jest warsztat?
✅ Szefów działów handlowych i operacyjnych
✅ Dyrektorów Sprzedaży
✅ Managerów logistyki, Supply Chain i finansów
👉 Przygotuj się na:
✅ 2 dni wiedzy i inspiracji z zakresu metod wdrożenia S&OP
✅ Rzeczowe dyskusje praktyków i konkretne case study z nakreśloną ścieżką ich wdrożenia oraz efektami
✅ Udział w Symulacji Procesu S&OP, która umożliwi zrozumienie podstawowych wyzwań zarządzania łańcuchem dostaw
✅ Dobrą atmosferę i partnerską wymianę doświadczeń
👉 Czego się nauczysz?
✅ Opanujesz zasady wdrożenia S&OP
✅ Posiądziesz umiejętności koordynacji pracy między różnymi działami firmy
✅ Poznasz dobre praktyki tworzenia systemów prognozowania i planowania sprzedaży w ramach S&OP
✅ Nauczysz się budować harmonogram S&OP dzięki siatce spotkań
👉 Warsztat prowadzą Michał Paradowski, Gniewomir Kuciapski i Patrycjusz Skakuj.