Webinar 4results: Struktura SuperKLIENTOcentryczna QRM
5 stycznia 2021 r. o 18.00 odbyło się czwarte już webinarium z cyklu “Struktura SuperKLIENTOcentryczna QRM”, tym razem pod tytułem: “Zalety i Wady pracy w autonomicznych zespołach QRM”.
W trakcie webinarium zrealizowaliśmy wywiad na żywo z członkiem zespołu QRM – Kamilem Błaszczykiem.
Zachęcamy do obejrzenia retransmisji.
Czego dowiesz się na wydarzeniu?
1) Czy warto stawiać na autonomiczne zespoły QRM?
2) Jak pracować nie na narzędziach, a na zaangażowaniu zespołu?
3) Czym wyróżnia się rozwój kompetencji w QRM?
4) Jakie są wady i minusy struktury QRM z punktu widzenia członka zespołu?
Pierwsze wdrożenia Struktury SuperKLIENTOcentrycznej QRM (ang. Quick-Response Manufacturing) umożliwiały osiągnięcie spektakularnych sukcesów firmom w Polsce:
- skrócenie czasu realizacji zamówień klienta (biuro oraz produkcja) o 50-90%,
- skokowy wzrost sprzedaży oraz jakości obsługi klienta (>300%),
- redukcja całkowitych kosztów biznesu o 10-25%,
- budowa kultury organizacyjnej opartej o zaufanie oraz samozarządzające zespoły.