Webinarium „Tramwaj czy Pendolino: czym podróżuje zamówienie Klienta w Twojej organizacji?”

20.08.2020r. z ramienia QRM Institute Polska (https://www.qrminstitute.pl/) oraz 4Results (www.4results.pl) odbyło się webinarium pt. „Tramwaj czy Pendolino: czym podróżuje zamówienie Klienta w Twojej organizacji?”

Czy w Twojej firmie możliwe jest radykalnie skrócenie czasu realizacji zamówienia Klienta? Przesiadka z powolnego, przystającego na każdym skrzyżowaniu tramwaju na docierający błyskawicznie do celu bez postojów pociąg Pendolino?

Okazuje się, że nawet w najlepiej zorganizowanych efektywnościowo organizacjach, zamówienia Klientów muszą czekać dłużej, niż sobie wyobrażasz. I zazwyczaj kadra menedżerska:

a) Nie do końca potrafi określić, jaka jest efektywność przepływu w firmie
b) Nie zdaje sobie sprawy, jak wiele przydarza się zamówieniom Klienta po drodze marnotrawstw

Właśnie do tego celu zaprojektowano tzw. wskaźnik MCT (Manufacturing Critical-path Time). Miernik ten definiowany jest jako typowa ilość czasu kalendarzowego od momentu, gdy klient składa zamówienie poprzez ścieżkę krytyczną do momentu, gdy pierwsza partia zamówienia jest dostarczona do klienta.

Zachęcamy do obejrzenia retransmisji!

Karol Bąk z 4Results i QRM Institute opowie:

☛ Jak poprzez skrócenie cyklów wytwarzania podnieść sprzedaż i rentowność biznesu nawet o 20%?

☛ W jaki sposób firmy Harley Davidson czy Trec American Bike zwiększyły sprzedaż poprzez radykalne podniesienie efektywności przepływu zamówień?

☛ Jaki jest realny, efektywny czas „podróży” zamówienia przez Twoją organizację?

☛ Jak stworzyć mapę ścieżki zamówienia – tzw. mapę MCT (Manufacturing Critical-path Time) – wizualizację krytycznej ścieżki wytwórczej czasu, w jakim zamówienia przepływają przez Twoja organizację.

Obejrzyj retransmisję

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ