Umiejętności osobiste
Ciągły rozwój to podstawa funkcjonowania dobrego lidera, ale również wszystkich pracowników. Dostępne i możliwe do wykorzystania kompetencje osobiste to jeden z obszarów, który powinien podlegać stałej aktualizacji.
Nasze rozwiązania rekomendujemy w sytuacji, gdy chcesz:
Chcesz dowiedzieć się więcej?
W jakich obszarach rozwijamy umiejętności osobiste?
Wystąpienia publiczne
Wystąpienia publiczne
Poznasz fundamenty wystąpień publicznych – jak występować z charyzmą, czyli jak w pełni koncentrować się na odbiorcach Twojego wystąpienia, m.in. poprzez jasną odpowiedź na kluczowe pytanie: „po co staję przed tymi ludźmi?”
Przećwiczysz zestaw angażujących metod, by Twoje wystąpienie zostało zapamiętane na długo.
Zarządzanie rozwojem
Zarządzanie rozwojem
Rozwiniesz umiejętność diagnozowania mocnych stron swoich pracowników oraz budowania planów rozwojowych uwzględniających potrzeby zarówno pracownika, jak i całej firmy.
Poznasz w praktyce model 70-20-10. Doświadczysz wszechstronności interwencji rozwojowych, które przyspieszą rozwój Twojego zespołu.
Nauczysz się, jak budować efektywną relację w mentoringu.
Asertywność i stres
Asertywność i stres
Zbudujesz fundament asertywności w postaci zestawu przekonań i wartości umożliwiających bycie asertywnym na co dzień.
Poznasz zestaw konkretnych rozwiązań komunikacyjnych, które pozwalają na budowanie partnerskich relacji z poszanowaniem granic obu stron.
Nauczysz się zarządzać swoim stresem poprzez wdrożenie prostych i skutecznych narzędzi.
Zarządzanie energią
Zarządzanie energią
Poznasz metody budowania i odnawiania zasobów energii własnej, by móc stawiać czoła codziennym wyzwaniom.
Zrewidujesz swoje strategie zarządzania energią własną z naciskiem na system własnych nawyków, przekonań i wartości.
Efektywność osobista
Efektywność osobista
Poznasz i przełożysz na swoją pracę model zarządzania strumieniem napływających zadań – Smarter Way.
Zdiagnozujesz swoje nawyki efektywnościowe oraz wdrożysz rozwiązania skracające czas realizacji zadań.
Poznasz esencję technik zarządzania efektywnością własną bazujących na GTD (Getting Things Done), lean oraz 7 nawykach skutecznego działania.
Zarządzanie zaufaniem
Zarządzanie zaufaniem
Zdiagnozujesz poziom zaufania w ważnych dla Ciebie relacjach.
Poznasz i przełożysz na swoją rzeczywistość zestaw konkretnych zachowań budujących zaufanie w relacjach.
Dowiesz się, jak odbudowywać utracone zaufanie.
Bądź na bieżąco!
Zapisz się do naszego newslettera