Czym jest outsourcing sprzedaży?
Dla kogo jest outsourcing sprzedaży?
Jeśli masz problem z wynikami sprzedaży:
Outsourcing sprzedaży jest dla Ciebie, jeśli Twoja firma potrzebuje:
Poprawić wyniki
Podnieść skuteczność
działań w rynku
Pozyskać nowe rynki / nowych Klientów
Ważnym elementem tej usługi jest nie tylko praca z istniejącym działem sprzedaży w firmie, ale również fakt, że sami podejmujemy się działań w imieniu Klienta tam, gdzie nie ma lub brakuje zasobów w sprzedaży. Podnoszenie kompetencji, poprawę efektywności czy rekrutacje możemy prowadzić równolegle. Możesz po prostu wynająć szefa sprzedaży z całym zespołem na konkretne zadania. Oferujemy „leasing” dyrektora handlowego / sprzedaży / KAM / handlowców z nastawieniem na konkretne działania i określone efekty zarówno w B2B i B2C.
Od czego zacząć?
Skontaktuj się z nami i poznaj nas w działaniu!
PATRYCJUSZ SKAKUJ, TRENER, INTERIM MANAGER, KONSULTANT
Etapy pracy:
Przykładowe efekty:
Dodatkowe 2,5 mln marży
w 6 miesięcy
Poprawa marży o 8 punktów
procentowych
Wzrost liczby
klientów o 20%
Dodatkowy przychód –
1,5 mln w 3 miesiące
Wdrożenia CRM = uporządkowanie
i podniesienie efektywności
procesu sprzedaży
Poprawa ściągalności
należności z rynku
Wzrost dystrybucji /
dostępności produktów
Zasilenie lejka sprzedaży 700
nowymi leadami i prowadzenie tych
klientów przez wszystkie etapy lejka
w imieniu zleceniodawcy
Bądź na bieżąco!
Zapisz się do naszego newslettera