
Prowadzenie spotkań
Czy wiesz, że, 2/3 pracowników uważa, że spotkania powinny kończyć się jakimiś decyzjami, a 40% sądzi, – że powinno ograniczać się liczbę uczestników spotkań do minimum.
Tymczasem największymi bolączkami jest brak konkretnego celu, zbyt duża liczba uczestników, odbieganie od agendy i “przegadywanie” tematów, zamiast skupiania się. Co więcej, nawet na spotkaniach których celem jest po prostu rozmowa, czy integracja pracowników nie dba się odpowiednio o pozytywność!
Czas przeprojektować Wasze firmowe spotkania.
Zapraszamy na kurs efektywnego prowadzenia spotkań. Na tym szkoleniu nauczysz się m.in.
- jak poprawnie zdefiniować cel spotkania
- dlaczego zbyt duża liczba osób zaburza skuteczność spotkań
- w jaki sposób wybrnąć z sytuacji, w której ktoś odbiega od ustalonej agendy
- jak zadbać o pozytywność na spotkaniach
- jakich narzędzi używać, aby angażować uczestników
Dla kogo? Dla liderów zespołów, pracowników, menedżerów.
Ile lekcji? Kurs ma 10 lekcji, opartych o scenki, zadania i prezentację narzędzi.
Biogramy prowadzących
Darmowa lekcja
First time manager
Kurs First Time manager pozwoli zmienić eksperta w menedżera, który potrafi zjednać sobie ludzi i poprowadzić zespół do sukcesu. Poznaj kurs menedżerski dla Twoich nowych liderów. Badania dowodzą, że od 40 do 70% pracowników, awansowanych na menedżera zawodzi oczekiwania zarządu i traci stanowisko w ciągu pierwszych dwóch lat swojej pracy. A wg Instytutu Gallupa, 75% pracowników, którzy rezygnują z pracy, odchodzi ze względu na swojego szefa.
Na stanowisko menedżera najczęściej awansuje najlepszy specjalista w zespole.
Jednak bycie ekspertem w swojej dziedzinie, a zarządzanie zespołem, to dwie różne sprawy. Potrzebna jest zatem zmiana myślenia: od indywidualnego wpływania na osiągane wyniki trzeba przejść w stronę realizacji celów poprzez zespół. Potrzebne są umiejętności liderskie, które pozwolą zbudować wiarygodny wizerunek szefa na nowym stanowisku i w nowej sytuacji.
Dla kogo? Dla świeżo upieczonych menedżerów.
Ile lekcji? Kurs składa się z 10 lekcji, które kończą się konkretnymi zadaniami wdrożeniowymi.
Biogram Ewy Błaszczak
Demo kursu


Praca online
Świat już nigdy nie wróci do czasów, w których 90% pracy odbywało się w przestrzeni biurowej, tradycyjne salce konferencyjnej, kawiarni, czy podczas lunchów biznesowych. Coraz więcej pracy wykonuje się online, a wymaga to odpowiedniego warsztatu, innego niż ten wykorzystywany w pracy face-to-face.
Na kursie “Praca online” nauczycie się m.in.:
- Jak przygotować się technicznie do spotkań online, zadbać
o dobrą jakość połączenia, jakościowy przekaz audio i video - Jakie są czynniki budujące dobrą komunikację online
- Jak sprawić, by odbiorcy postrzegali nas jako przykuwającego uwagę interlokutora
- Jak uczyć się „zachowań charyzmatycznych” w komunikacji: pewności siebie, życzliwości, obecności
- Jak zadbać o energię i uważność podczas spotkania
Jakie są przydatne aplikacje i gadżety w komunikacji online
Dla kogo? Dla liderów, kadry menedżerskiej, zespołów.
Ile lekcji? Kurs składa się z 21 lekcji, które pokazują drobiazgowo, jak przygotować i przeprowadzić spotkanie online, które pozytywnie zaskoczy i pozostanie w pamięci odbiorców
Biogram Macieja Robakiewicza
Darmowa lekcja
Heart math. Czyli zarządzanie energią.
Kurs Hearth Math – Matematyka Serca przede wszystkim pomaga zwiększyć efektywność pracy oraz poprawia ogólny stan zdrowia
i samopoczucia, co korzystanie wpływa na jakość naszego życia. Instytut HeartMath w Stanach Zjednoczonych przez 30 lat swoich badań na temat organizmu ludzkiego opracował techniki
i metodologię, która pozwala wykorzystać potęgę ludzkiego serca i spójnego polaczenia pomiędzy sercem, a naszym mózgiem.
Na kursie zaprezentowane są proste i efektywne techniki, które pozwalają zwiększyć naszą efektywność, tamują wycieki energetyczne, poprawiają koncentracje i jakość snu, zwiększają kreatywność, umożliwiają podejmowanie racjonalnych decyzji oraz wpływają korzystnie na komunikację i współpracę.
Dla kogo? Dla wyższej kadry menedżerskiej, liderów zespołów.
Ile lekcji? Podczas 11 inspirujących lekcji nauczysz się świadomie zmieniać rytm swojego serca, na taki który będzie wysyłał sygnały
do mózgu. W rezultacie będziesz w stanie sprostać nieuniknionym wyzwaniom życia ze stabilnością i elastycznością.
Biogram Ewy Błaszczak
Darmowa lekcja


Kultura biorę odpowiedzialność
- odwaga do mówienia wprost, otwarcie o tym co działa i co nie działa;
- rozwinięcie umiejętności konstruktywnej komunikacji tak by wzmacniać ciągle doskonalenie, a nie unikanie błędów;
- wzmocnienie postawy brania odpowiedzialności za rozwiązania, decyzje, komunikację
- uruchomienie szerszego myślenia o swojej pracy, konsekwencji podejmowanych działań a nie myślenia „od – do”
- wdrożeni konstruktywnych relacji na linii: lider – pracownik, pracownik – pracownik
Dla kogo? Dla pracowników zespołów.
Ile lekcji? Kurs składa się z 10 lekcji, które kończą się konkretnymi zadaniami wdrożeniowymi.
Biogramy prowadzących
Demo kursu
Kurs Kolory
Wiedza i umiejętności, dzięki którym Twój zespół nauczy się współpracować z innymi ludźmi. Około 80 proc. firm z listy “Fortune 500”, w tym największe fundusze inwestycyjne świata, korzysta z testów osobowości podczas rekrutacji. Dlaczego? Bo wiedza o tym, z jakim rodzajem osobowości mamy do czynienia jest konieczna do tego, by stworzyć skutecznie działający zespół.
Aby odnieść sukces w biznesie, potrzebne są nie tylko twarde umiejętności, ale i odpowiednie cechy charakteru.
Na kursie “Kolory”:
- poznasz prosty podział typów osobowości, opisany za pomocą kolorów, dzięki czemu łatwo zidentyfikujesz cechy dominujące u siebie i swoich pracowników
- dowiesz się jak postępować i komunikować się z ludźmi, w zależności od typu osobowości, jaki reprezentują, dzięki czemu unikniesz konfliktów w zespole, a Twój team będzie działał skutecznie i sprawnie;
- Twoi ludzie dowiedzą się, jakim typem człowieka są ich współpracownicy, przełożeni i klienci, dzięki czemu łatwiej będzie im się porozumieć;
- będziesz wiedział, jak Twoi ludzie postrzegają i opisują rzeczywistość oraz jak działają, dzięki temu będziesz mógł skuteczniej dopasować ich role w zespole;
Dla kogo? Liderów i członków zespołów.
Biogram Ewy Błaszczak
Demo kursu


Trudne rozmowy managerskie
Każdy lider napotkał na swojej drodze zawodowej bardzo trudne rozmowy, w których nieodpowiedni dobór słów poskutkował negatywnymi reakcjami pracownika. Nierzadko zdarza się, że nawet przekazywanie dobrych informacji, czy pozytywny feedback są wykonywane w taki sposób, który zabija zaangażowanie pracownika. Tymczasem można inaczej.
Na kursie “Trudne rozmowy menedżerskie” poznasz metody wspierające rozmowy w sytuacjach takich jak m.in.:
- Rozmowa Stay-In
- Przyznanie podwyżki
- Odmowa podwyżki
- Rozmowa doceniająca
- Rozmowa z pracownikiem w oporze
Dla kogo? Dla liderów i kadry menedżerskiej.
Ile lekcji? Kurs składa się z 9 lekcji wspierających menedżerów w prowadzeniu trudnych rozmów z pracownikami.
Biogramy prowadzących
Darmowa lekcja
Opinie Klientów o kursach online
Bądź na bieżąco!
Zapisz się do naszego newslettera