Badania

GłównaHome Badania

Badania i testy psychometryczne

 Nasze rozwiązania oparte są o własne know-how oraz o metodyki zaczerpnięte od partnerów badawczych

Narzędzia diagnostyczne
i metodyki

Zobacz listę naszych narzędzi

Nasi partnerzy
badawczy

Lista partnerów

Własne projekty
badawcze

Lista dotychczasowych projektów

Chcesz dowiedzieć się więcej?

ANDRZEJ DOMAŃSKI, PARTNER W 4RESULTS

Andrew_ccexpress 1

Narzędzia diagnostyczne i metodyki:

Dysponujemy własnymi, autorskimi narzędziami i metodykami badawczymi oraz realizujemy szkolenia i projekty
badawcze z użyciem narzędzi opracowanych przez inne podmioty. Oto lista niektórych dostępnych narzędzi:

  • NPA, FRIS, Test motywacji,
  • Badanie Patricka Lencioniego, Audyt Energii Osobistej,
  • TWI, Kanban, Lean, RfS,
  • Insight Shingo, Reiss Motivation Profile,
  • BIOCODE™.
  • Test Kolory, Test Extended Disc,
  • Badanie 360° Angażujący Lider,
  • Badanie 360° Leadership Versatility Index,
  • Master Person Analysis,
  • Badanie Angażującej Kultury (Neurohm),
  • Culture Assessment Tool,

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o stosowanych przez nas narzędziach
i metodykach, napisz do nas: andrzej.domanski@4results.pl

Test kolory

Test Kolory jest oparty jest o badania C.G. Junga i pozwala ustalić, w jakim stopniu jesteś Czerwonym Wojownikiem, na ile Niebieskim Analitykiem, ile w twoich zachowaniach jest Zielonego Realizatora, a na ile jesteś Żółtym Inspiratorem. Test pozwoli ci lepiej zrozumieć siebie oraz efektywniej zarządzać własnymi talentami i energią. Jest bezcenną bazą rozwoju oraz podstawą do budowania owocnych relacji w biznesie i życiu prywatnym.

Extended DISC

System Extended DISC® jest pakietem narzędzi pozwalających na diagnozowanie organizacji, zespołów oraz indywidualnych talentów i predyspozycji pracowników. Test został zaprojektowany, aby dostarczyć użytkownikom praktyczny plan działania, który pozwoli na poprawę działań w taki sposób, który pomoże osiągnąć cele biznesowe.

Test Lumina Spark

Lumina Spark to ostatnia innowacja na rynku profesjonalnych narzędzi rozwojowych. Jest wyjątkowa wśród narzędzi psychometrycznych, ponieważ unika stereotypów, nie szufladkuje i nie etykietuje ludzi. Umożliwiamy uczestnikom szerokie spojrzenie na ich cechy i sposoby zachowania oraz dajemy jasne wskazówki jak mogą efektywniej pracować z innymi. Używamy prostego, wolnego od żargonu języka oraz łatwych do zapamiętania kolorowych wizualizacji.

Nasi partnerzy badawczy

Własne projekty badawcze:

4Results realizuje własne projekty badawcze z udziałem wyższej kadry zarządzającej i pracowników firm. Zobacz udostępnione badania:

RAPORT Z BADANIA: Spotkania: efektywnie spędzony czas, czy stracone godziny?

Aż 74% zarządzających codziennie ma spotkania w małej grupie osób, 60% – przynajmniej raz w tygodniu odbywa zebrania w większym zespole, połowa – przynajmniej raz w tygodniu odbywa telekonferencje. Co trzeciego zarządzającego najbardziej podczas spotkań kłuje w oczy brak zaangażowania uczestników, co czwartego: korzystanie z telefonu i laptopa, zamiast aktywnego udziału – to niektóre wnioski z badania 4Results.

RAPORT Z BADANIA: Polski lider: decyzje w czasach VUCA

Jak wynika ze zrealizowanego z udziałem 479 menedżerów badania firmy doradczo-szkoleniowej 4Results „Polski lider: decyzje w czasach VUCA”, aż 92% polskich menedżerów deklaruje, że podejmując decyzje, muszą uwzględnić wiele czynników, które ciągle się zmieniają. 89% zarządzających z kolei stwierdza, że ich praca wymaga ciągłego dostosowywania się do zmieniających się warunków. Niemal 2/3 natomiast uważa, że w ich pracy zasady podejmowania decyzji, które obowiązywały do tej pory, zmieniają się. Badanie wskazuje, że zarządzający mają silne poczucie zmienności i złożoności w swojej pracy.

RAPORT Z BADANIA: Co buduje, a co zabija zaangażowanie? Edycja 2020

W 2020 r., w okresie epidemii COVID-19 zdecydowaliśmy się na powtórzenie badania „Co buduje, a co zabija zaangażowanie”, którego pierwsza edycja odbyła się w 2018 r. Interesowało nas, czy w sytuacji lockdownu, pracy zdalnej i powszechnej niepewności zmieniają się czynniki budujące/obniżające zaangażowanie pracowników. Badanie zostało zrealizowane w miesiącach maj-lipiec 2020 r. z udziałem 244 menedżerów i kierowników – uczestników prowadzonych zdalnie szkoleń 4Results. Zobacz, jak zmieniły się czynniki wpływające na zaangażowanie pracowników!

RAPORT Z BADANIA: To z kim właściwie jest coś nie tak? Menedżerowie o Millenialsach

Aż 70% menedżerów obawia się o przyszłość swojego zespołu: uważa, że największym wyzwaniem w zarządzaniu Millenialsami jest niepewność związana z ich brakiem przywiązania do firmy i łatwym podejmowaniem decyzji o odejściu. 62% zarządzających wskazuje na „roszczeniowość” pokolenia Y, a 46% sądzi, że kłopotem jest szybkie nudzenie się i mała cierpliwość. Receptą na tę ostatnią bolączkę może być wynajdowanie ciekawych zadań przedstawicielom pokolenia Y – to wnioski z badania firmy doradczo-szkoleniowej 4Results.

RAPORT Z BADANIA: Co buduje, a co zabija zaangażowanie?

W 2017 i 2018 roku przeprowadziliśmy w 4Results badania z udziałem 950 menedżerów dużych organizacji. W badaniu wzięło udział 200 Top Managerów, 360 Middle Managerów i 390 Line Managerów. Zapytaliśmy ich o dwie rzeczy: co według nich buduje, a co zabija zaangażowanie? Zobacz rezultaty.

RAPORT Z BADANIA: Co hamuje rozwój kompetencji pracowników?

Wdrażanie dobrych praktyk to klucz do ciągłego doskonalenia organizacji. Obecnie napotykamy jednak wiele problemów, które hamują rozwój kompetencji pracowników różnych szczebli w firmach produkcyjnych. Czy problem jest związany z brakiem doskonalenia metod pracy, rozwoju umiejętności instruowania oraz budowania dobrych relacji z pracownikami? Chcąc odpowiedzieć na to pytanie, zdecydowaliśmy się zrealizować badanie. Zobacz rezultaty.

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do naszego newslettera