W niepewnych czasach postaw na sprawdzone rozwiązania klientocentryczne: webinar

3 listopada 2020 r. odbyło się webinarium pt. „Struktura superKLIENTOcentryczna. Klient w centrum uwagi – w niepewnych czasach postaw na sprawdzony model współpracy”.

Webinarium poprowadził Karol Bąk, konsultant, wykładowca, ekspert w obszarze Strategii Szybkiego Wytwarzania. Tematyką wdrożeniową QRM (Quick Response Manufacturing) zajmuje się ponad 10 lat.

Zachęcamy do obejrzenia retransmisji!

Czego dowiesz się na wydarzeniu?

  • Jak struktura wytwarzanych produktów i usług wpływa jakość procesu wytwórczego?
  • Gdzie jest prawdziwa wartość dodana klienta?
  •  Jak zaprojektować strukturę organizacyjną, która umożliwia komfortową obsługę klienta?
  •  Czy jest jeden model zarządzania, który sprawdza się w każdym środowisku pracy?

 

Obejrzyj retransmisję

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ