Klient w centrum uwagi

Pomagam w rozpoznaniu potrzeb oraz zrozumieniu zachowań klientów. Wiem, jak odzyskać podejście stawiające klienta w centrum uwagi. Wykorzystuję wiedzę o klientach i trendach rynkowych do podnoszenia zyskowności firm.

Michał Andrejczuk

KONSULTANT

„Klienta nie obchodzi Twoje rozwiązanie. Obchodzą go jego problemy” (Dave McClure, 500 Startups). Ta myśl przyświeca mi od początku kariery zawodowej, w której jako pracownik, a potem konsultant pomagałem firmom poznawać problemy ich klientów oraz budować i dostarczać wygrywającą ofertę wartości.

Od ponad 15 lat jestem związany z branżą badań i doradztwa. Specjalizuję się we wprowadzaniu kultury klientocentryczności w organizacjach. Pomagam małym, średnim i dużym organizacjom w poznawaniu realnych potrzeb i obaw poszczególnych grup klientów. Wykorzystując teorię ograniczeń (TOC) i narzędzia Lean Management w optymalizacji procesów sprzedaży i obsługi efektywnie łączę świat klienta (VoC, CX, CEM) z ograniczeniami i wyzwaniami po stronie organizacji.

Pracując jako badacz, manager czy opiekun klienta w MillwardBrown (obecnie Kantar) opisywałem i pomagałem zyskownie wykorzystać opinie, motywacje i postawy klientów. Następnie jako R&D Director w ICAN Institute (wydawca Harvard Business Review Polska) wspierałem rozwój i konkurencyjność firm różnej wielkości. Budowałem również dedykowane systemy klasy CRM oraz wspierałem transformacje cyfrowe polskich firm.

Wśród podmiotów, którym pomogłem, znajdują się między innymi: Mercedes, mBank, Orange, Marcopol, DHL Express, ROHLIG SUUS Logistics, Macrologic, Synthos, Śnieżka, PARP, Tchibo