Bez kategorii

Za nami warsztat Planowanie S&OP, czyli komunikacja komunikacja komunikacja

🔴 Za nami warsztat Planowanie S&OP, czyli komunikacja komunikacja komunikacja 15-16 czerwca 2023!

👉 23 osoby z firm Techmatik, Temared, Tesar, Wielton, Jazon, ZPUE, Meble Wójcik, Allegro, Buglo Play, Wielkopolski Indyk – 2 dni intensywnej pracy, wspólne dzielenie się doświadczeniami i poznanie kompleksowego procesu budowania strategii sprzedaży.

👉 S&OP (Sales & Operations Planning) ma kluczowe znaczenie. Pomimo swojego słusznego wieku w dalszym ciągu dla wielu organizacji jest odkryciem. Niewiele organizacji zdaje sobie sprawę, że dzięki niemu jesteśmy w stanie zwiększyć satysfakcję Klientów, rentowność, przewidywalność prognoz oraz zapewnić stabilny wzrost firmy.

👉 Raz jeszcze dziękujemy wszystkim uczestnikom za żywą dyskusję i podzielenie się własnymi doświadczeniami, a Michałowi Paradowskiemu, Gniewomirowi KuciapskiemuPatrycjuszowi Skakuj za doskonałe przygotowanie merytoryczne warsztatu. Cieszymy się, że jednym z ciekawszych wniosków, do jakich doszliśmy w trakcie warsztatów jest stwierdzenie, że planowanie sprzedaży to przede wszystkim komunikacja komunikacja i jeszcze raz komunikacja.

👉 Doskonałym potwierdzeniem tych słów są wystąpienia Naszych gości. Piotr Szpindler i Aleksandra Smorawa, jeszcze raz ogromne podziękowania za otworzenie umysłów uczestników.

👉 Liczymy, że zdobyta wiedza i doświadczenie przełożą się na efekty w rozwiązaniach stosowanych w Waszych firmach.

👉 Dzięki waszemu uśmiechowi na zdjęciu, dostrzegamy wartość z organizacji tego wydarzenia. Dziękujemy również za pozytywną ocenę warsztatu pod kątem merytorycznym, ale również samej organizacji.

 

 

👉 Jednocześnie zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszych kolejnych 2 wydarzeń organizowanych w ramach Anatomii Transformacji. Równie znakomici praktycy, równie ciekawe tematy. Dowiedz się więcej, klikając w pierwszy link pod postem 👇

👉 Zachęcamy również do wypełnienia krótkiej ankiety składającej się z 14 pytań dotyczących planowania sprzedaży. Wypełnienie ankiety zajmie Ci maksymalnie 7-10 minut. Jej wyniki posłużą nam do przygotowania ebooka, w którym ukażemy wyzwania firm związane z planowaniem sprzedaży. Niezwłocznie po jego zakończeniu wyślemy Ci go mailowo!

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ