Serdecznie zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie realizowane w ramach Klubu 4Results – 4Inspire, jakim jest warsztat 12 jeźdźców apokalipsy w sprzedaży B2B: jakich trendów nie można zlekceważyć?
Nie potrafię przewidywać, ale potrafię kłaść podwaliny.
Bo przyszłość jest czymś, co się buduje
Antoine de Saint-Exupery
CO NAS CZEKA W SPRZEDAŻY B2B W 2020?
Ostatnie lata to dobry czas dla sprzedawców. Nie oznacza to jednak, że nie mierzą się z wyzwaniami – coraz to nowszymi i bardziej angażującymi. Bo trendy w sprzedaży B2B to coś, czego nie da się przewidzieć do końca, ale na szczęście do wielu z nich da się dobrze przygotować.
Nasz warsztat daje inspirację do lepszego zrozumienia, co nas czeka ze strony klientów. Jakim wyzwaniom stawimy czoła w 3 obszarach: planowania procesu sprzedaży, dopasowania modelu sprzedaży do oczekiwań klienta, a przede wszystkim: zmieniającej się roli doradcy B2B?
CZEGO DOŚWIADCZYSZ NA WARSZTACIE?
- Poznasz 12 kluczowych trendów w obszarze B2B I tego jak przygotować na nie swój zespól sprzedażowy
- Sprawdzisz swoją gotowość do stawienia czoła nadchodzącym wyzwaniom ze strony klientów
- Posłuchasz jakie rozwiązania proponujemy w obszarze wsparcia sprzedaży B2B u naszych Klientów
- Będziesz mieć możliwość wymiany doświadczeń z innymi praktykami z obszaru sprzedaży
WYDARZENIE DEDYKOWANE SZEFOM SPRZEDAŻY I HR BUSINESS PARTNEROM WSPIERAJĄCYM OBSZAR SPRZEDAŻY
Prowadząca: JOANNA WAZOWICZ
Wierzy w sens sprzedaży opartej na ciekawości klientem. Nie wierzy we wciskanie i namawianie klienta. Buduje zespoły w oparciu o aktywność, ale popartą na efektywności. Trenerem jest od 2010 r. Wcześniej przez ponad 15 lat zarządzała sieciami sprzedaży w branży finansowej, telekomunikacyjnej i logistycznej (Raiffeisen Bank, Exatel, GLS Polska, eService). Budowała zwycięskie zespoły sprzedaży i obsługi klienta, stworzyła od podstaw 2 sieci partnerskie oraz 2 callcenter. Ponad 5 lat współpracowała z firmą SandlerTraining Polska przy projektach dotyczących obszaru zarządzania sprzedażą i obsługi klienta (Peugeot, Citroen, Volkswagen). Od kilku lat działa jako Interim Manager wspierający rozwój sił sprzedaży na poziomie strategicznym i operacyjnym. Jako trener w ciągu ostatnich lat pracowała m.in. dla Onico, Stock, Hotel Arłamów, IFS Solutions, Performance Media, Telekomunikacja Novum INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
- CZAS: 5 MARCA (CZWARTEK) 2019, GODZ. 9.30-13.00
- MIEJSCE: DIGITAL KNOWLEDGE VILLAGE, UL. PUŁAWSKA 457, WARSZAWA (MAPKA)
- KOSZT: 190 ZŁ + VAT
Warsztat darmowy dla Klientów 4Results (możliwość uczestnictwa 2 osób z jednej firmy).
UWAGA! LICZBA MIEJSC OGRANICZONA.
ZAPISY:
Joanna WazowiczTrener i konsultant+48 693 157 646joanna.wazowicz@4results.pl
joanna.wazowicz@4results.pl
WARSZTAT ODBYWA SIĘ W RAMACH DZIAŁALNOŚCI KLUBU 4RESULTS – 4INSPIREKlub jest „kreatywnym tyglem”, w którym wraz Klientami liderzy, konsultanci i trenerzy 4Results, wspólnie wymieniają się know-how, uczą się nowych umiejętności, testują rozwiązania, nawiązują relacje biznesowe i towarzyskie.