W Kulturze Biorę Odpowiedzialność, lider, idąc na urlop, ma spokojną głowę.

Kiedy Tomek, kierownik jednego ze sklepów dużej sieci retailowej, szedł na urlop, wyniki jego placówki leciały na łeb i szyję. Dlaczego tak się działo? Po pierwsze, nikt nie umiał tak  dobrze dopilnować sklepu, brakowało towarów, klienci nie byli odpowiednio zaopiekowani. Dodatkowo Tomek był świetnym sprzedawcą! W tej placówce panował dryl i porządek, ale tylko wtedy, gdy Tomek wszystkiego dopilnowywał i troszczył się o każdy drobiazg. 

Sytuacja diametralnie odmieniła się, gdy w  całej organizacji wdrożono model kultury accountability. Tomek odetchnął z uglą, bo stale czuł wielki ciężar obowiązków, a teraz wiele odpowiedzialności przejął jego zespół. Sprzedaż ustablizowała się, a pracownicy zaczęli szybko uczyć się nowych kompetencji.

Opowiadam tę prawdziwą historię po to, by zobrazować  korzyści, jakie przynosi wdrażanie kultury Biorę Odpowiedzialność. Jeśli jesteś liderem  C-level, koniecznie zainteresuj się naszym warsztatem MASTERCLASS, który przy użyciu wirtualnej rzezczywistości, a także poprzez wywiady z praktykami kultury accountability pokazuje te benefity.

Pakiet informacji poniżej. Zapraszamy!

Sławek Błaszczak, Współwłaściciel i Partner 4Results

VR Accountability experience to krótkie (2 DNI), ale intensywne doświadczenie, które zaprojektowaliśmy dla decydentów z poziomu C-Level (Prezesów, Członków Zarządu, Właścicieli) szukających odpowiedzi na pytania:

1. Czy moja organizacja gotowa jest na wzięcie większej odpowiedzialności?
2. Jakie wymierne korzyści przyniesie podejście Accountability Culture?
3. Czego taka zmiana wymaga od lidera?

VR Accountability experience łączy Symulator VR (wirtualna rzeczywistość) z budowaniem Accountability Culture. Daje możliwość konsultacji z liderami praktykującymi kulturę Biorę Odpowiedzialność. Dzięki zaawansowanej technologii weźmiesz udział w misjach na atomowej łodzi podwodnej, podczas których kapitan David Marquet kształtował Accountabiity Culture.

Dowiedz się więcej

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ