S&OP, czyli komunikacja komunikacja komunikacja

Warsztat

S&OP, czyli komunikacja komunikacja komunikacja

III Edycja

  • Zapytaj o szczegóły
Teoria
Rekomendacje
Case study

O czym jest warsztat?

Zwiększenie satysfakcji Klientów, redukcja zapasów, wzrost rentowności, zwiększenie przewidywalności prognoz, stabilny wzrost firmy – czy myślisz o podobnych efektach w swojej organizacji?

Kluczem jest wdrożenie procesu S&OP (Sales & Operations Planning), czyli planowania sprzedaży i operacji. Pomimo swojego słusznego wieku w dalszym ciągu dla wielu organizacji jest odkryciem. Ale można mieć wrażenie, że właśnie przeżywa swój renesans. Też tak uważasz?

Jeśli TAK, to zapraszamy Cię na to dwudniowe wydarzenie, podczas którego pokażemy – jak opanować ilościowe i jakościowe metody tworzenia planów operacji i sprzedaży.

Zjednocz strategie produkcji, zakupów, sprzedaży, marketingu i finansów i ciesz się ponadprzeciętnymi wynikami.

Dla kogo jest warsztat?

  • Dla szefów działów handlowych i operacyjnych
  • Dla Dyrektorów sprzedaży
  • Dla Managerów logistyki, Supply Chain i finansów

Dlaczego warto?

DOŚWIADCZ

Warszaty połączone z praktycznymi ćwiczeniami

POZNAJ

Dobre praktyki tworzenia systemów prognozowania i planowania sprzedaży w ramach S&OP

ZROZUM

Powiązania S&OP z innymi zadaniami planistycznymi

S&OP, czyli komunikacja komunikacja komunikacja edycja z 2024 roku

24
Uczestników
9 / 10
Średnia ocena warsztatu

Prowadzący

Michał Paradowski

W 4Results odpowiada za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu. Poza rozwojem oferty zarządza również projektami. Angażuje się na poziomie strategii, z czego wynikają konkretne zalecenia i działania dla wszystkich poziomów organizacji. Zależnie od sytuacji Klienta działa w zakresie szerokim, strategicznym lub koncentruje się na wyselekcjonowanych zagadnieniach, które wymagają usprawnienia lub zmiany.

Gniewomir Kuciapski

W 4Results wspiera obszar sprzedaży i marketingu firm działających na rynku krajowym i międzynarodowym. Specjalizuję się
w zakresie optymalizacji asortymentu, profilowaniu i segmentacji odbiorców oraz produktów, systemach motywacyjnych oraz systemach monitorowania i wspierania sprzedaży, a także w budowie paneli kontrolnych w Excelu dla potrzeb managementu oraz działów sprzedażowych

Patrycjusz Skakuj

Jest praktykiem biznesu i trenerem zarządzania, menedżerem i coachem. Specjalizuje się w sprzedaży i obsłudze klienta w rynku B2B i B2C, zarządzaniu zespołami Sales Forces, zarządzaniu zmianą, negocjacjach biznesowych. Pomaga firmom wdrażać strategie sprzedażowe i organizacyjne, głównie w działach sprzedaży. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w biznesie, zarządzaniu i sprzedaży. Zajmował stanowiska od Przedstawiciela Handlowego, Key Account Managera, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Dyrektora Oddziału po Dyrektora Sprzedaży w branży FMCG.

Jeśli zainteresował Cię temat planowania sprzedaży to zachęcamy do pobrania naszego ebooka w tym temacie

Z ebooka dowiesz się, dlaczego nawet najbardziej przemyślane strategie czasem zawodzą, odkrywając głębsze mechanizmy i czynniki wpływające na sukces. Jest to nie tylko podręcznik dla menedżerów sprzedaży, ale także inspirujące źródło wiedzy dla przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć, jak unikać błędów i osiągać lepsze wyniki w biznesie.

Poproszę o bezpłatną konsultację

Wypełnij formularz – skontaktujemy się z Tobą

    UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ