Wirtualna rzeczywistość drogą do kultury lider-lider w kategorii Case Study, VR w rozwoju kompetencji miękkich Jak zbudować uniwersalność pracowników poprzez wprowadzenie systemu wynagrodzeń Pay 4 Skills? w kategorii Case Study Jak zbudować kompetencje przywódcze za pomocą narzędzi VR-owych? w kategorii Case Study, VR w rozwoju kompetencji miękkich VR jako metoda zbudowania samoświadomości kompetencji menedżerskich w zespole menedżerów IT w kategorii Case Study, VR w rozwoju kompetencji miękkich Jak zmniejszyć rotację pracowników o 50%? w kategorii Case Study Wdrożenie globalnej zmiany zarządzania w polskim oddziale firmy w kategorii Case Study, Przywództwo, angażowanie i motywacja pracowników Rozwój kompetencji liderskich w dziale R&D w kategorii Case Study, Przywództwo, angażowanie i motywacja pracowników Lider Przyszłości – projekt dla działu IT w kategorii Case Study, Przywództwo, angażowanie i motywacja pracowników 5% wzrostu rentowności dzięki podniesieniu efektywności operacyjnej w kategorii Case Study, Poprawa efektywności System Kamishibai – czyli jak budować wzorcowe zachowania u pracowników? w kategorii Case Study